آریوس پرواز پارس

آریوس پرواز پارس

آژانس هواپیمایی آریوس پرواز پارس
آریوس پرواز پارس

آریوس پرواز پارس

آژانس هواپیمایی آریوس پرواز پارس

مکان های فوق ‌العاده در پاپوآ گینه نو

1. جزایر لوسانسای

این مجمع الجزایر دست نخورده در منطقه «خلیج میلنه» (Milne Bay) یکی از استان‌های گینه نو و در جنوب شرقی این کشور قرار دارد.

جزایر زیبای «لوسانسای» (Lusancay) با صخره‌های باشکوه و خیره‌کننده و همچنین با ساحل شنی سفید مانند تکه‌ای از بهشت است که همه را متحیر می‌کند.

بهترین حالت برای لذت بردن از این منظره زیبا و درک بیشتر شگفتی آن، استفاده از امکانات هوایی است. قرار گرفتن در این جزایر به مانند قرار گرفتن در سرزمینی رویایی و خیالی با طیف آبی رنگ است که در آن آسمان و زمین بهم گره خورده‌اند.

2. جزیره پاناسیا

«جزیره پاناسیا» (Panasia) که در خلیج میلنه قرار دارد یک جزیره دیدنی و  جذاب با صخره های مرجانی است.

این جزیره با داشتن ساحلی شنی به رنگ سفید و آب‌های فیروزه‌ای رنگ در کنار اقیانوسی آرام، فضایی آرامش بخش را بوجود آورده است.

3. کوه ویلهلم

«کوه ویلهلم» (Mount Wilhelm) که در رشته «کوه بیسمارک» (Bismarck Range) قرار دارد، دیدنی‌ترین و بلندترین قله گینه نو محسوب می‌شود. این کوه ۴٬۵۰۹ متری، با داشتن دریاچه‌های یخچالی و دره‌های U شکل خود منظره هیجان‌انگیزی را ایجاد کرده است. این کوه که در رشته کوه بیسمارک قرار دارد بلندترین نقطهٔ این رشته کوه و بلندترین کوه پاپوآ گینه نو است. کوه ویلهلم به افتخار یکی از پسران اتو فون بیسمارک، صدراعظم آلمان، چنین نام گذاری شده است.

کوه ویلهلم در رشته کوه بیسمارک دیدنی ترین و بلندترین قله گینه نو است

کوه پیمایی در این منطقه با گذر از دشت‌های سرسبز و رسیدن به قله باشکوه این کوه، فقط با حضور یک راهنما و افرادی که تجربه کوه‌نوردی داشته‌اند  توصیه می‌شود.

4. ایسترن فیلدز

«ایسترن فیلدز» (The Eastern Fields) جزیره‌ای مرجانی در زیر آب است که اولین مکان در گینه‌نو برای غواصی است. این جزیره در ۹۰ مایل دریایی جنوب غربی شهر پورت مورسبی و در شمال «دریای مرجان» (Coral Sea) قرار دارد.

در این جزیزه زیبا و رنگارنگ گونه‌های مختلفی از ماهی‌ها، کوسه ها و لاک پشت‌ها زندگی می‌کنند و هنوز بسیاری ازگونه‌های آن ناشناخته است.

این جزیره بهشت غواصان است و غواصی در این فضای سحرانگیز با ماهی‌های زیبا و رنگارنگ و آب زلال و شفاف تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای علاقه‌مندان بوجود آورده است.

5. رودخانه سیوولی

«رودخانه سیوولی» (Sivoli River) رودخانه‌ای پرجنب و جوش و مملو از جلبک‌های سبز رنگ است که با حضور این جلبک‌ها، زیبایی منظره آن دوچندان شده است.

گذر از این رودخانه با قایق‌های محلی و دیدن مناظر آن با دو رنگ آبی و سبز بسیار لذت‌بخش است.

6. کوه مایکل

یکی دیگر از زیبایی‌های کشور گینه نو، چشم‌انداز آتشفشانی آن است. «کوه مایکل» (Mount Michael) کوه آتفشانی فعال است که دیدن  قله‌های ناهموار آن و صخره‌های سنگیش بسیار تاثیرگذار است.در کوه سنت مایکل، کلیسا و قلعه‌ای در بالای جزیره‌ای صخره‌ای وجود دارد و این کوه شباهت‌های بسیاری به کوه مونت سنت میشل (Mont Saint-Michel) در فرانسه دارد.

همان گونه که در جزیره فرانسه (French island) نمودهای مذهبی به وفور دیده می‌شود در کوه سنت مایکل نیز این مسائل قابل رویت است. فضای کوه سنت مایکل شبیه جزیره مورد بحث است و زمانی که آب به سمت داخل دریا پیشروی می‌کند گرانیت‌های ساخته شده به دست انسان که در این کوه‌ها به کار رفته‌اند در دسترس بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند.


مهم اینکه، کوه سنت مایکل محلی برای انزوا و کنجکاوی است.درباره این کوه داستان‌هایی نیز میان مردم درباره ذبح یک غول در این کوه و یا وجود داشتن یک فرشته  در آن شنیده می‌شود.

کوه مایکل با داشتن قله های ناهموار و صخره های زیبایش کوهی تاثیرگذار و با شکوه است

این کوه ۲,۸۶۳ متر است و کوه‌نوردان با بالارفتن از این کوه می‌توانند سفری پرچالش و نفس‌گیر را تجربه کنند.


رویایی ترین استخر های دنیا

از ویژگی ها و مشخصه های اصلی استخرهای بیکران بی تردید می توان به رعب انگیز بودن آنها اشاره کرد. مهم نیست که در چه جهتی بر روی آب دراز کشیده اید، اما درست در لبه این استخرها احساس می کنید که در فضای منظره اطراف معلق هستید. استخرهای بیکران موضوع بحث ها و مناظرات متعدد را مابین موضوعاتی مانند اینکه کدامیک از این استخرها دارای فضای داخلی دیدنی تر و آب های شفاف ترند، می باشند.

هتل جول، دالاس (The Joule Hotel, Dallas)
در میان آسمان خراش های منطقه دان تان دالاس یک جواهر نیلگون کوچک نظر شما را به خود جلب می کند، یک استخر بیکران شگفت انگیز که بر روی پشت بام هتل ژول (Joule Hotel) قرار دارد. چشم انداز جذاب و زوایای تیز این استخر یک حالت عاطفی روح نواز برای القای احساس خونسردی در افراد در محیط استخر را ارائه می دهد. اما مراقب لبه این استخر باشید، جاییکه دارای چشم اندازی بسیار وحشتناک و حتی کشنده برای شناگران و افراد دچار آکروفوبیک که وحشتی عمیق و ترسی بی نهایت از ارتفاع را دارند، می باشد. 

اقامتگاه تفریحی در پِدروگُل، مکزیک (The Resort at Pedregal, Mexico)
اگر همیشه رویای قدم زدن و شنا کردن بر روی سواحل بکر مکزیک را در ذهنتان داشته اید اما ماسه های داغ آنها شما را از رسیدن به این آرزو دور کرده، استخر بیکران در اقامتگاه تفریحی پِدروگُل در لُس کابوس (Los Cabos) شما را در تحقق این رویایتان یاری می کند. این استخر در خط ساحلی پیشرفته و چشم اندازی جذاب و دیدنی به ساحل لاجوردی و نقاط حرکات دلفین ها را ارائه می دهد. مکانی شگفت انگیز که می توان در آن بدون اینکه نگران ماسه های داغ ساحل باشید، از شنا کردن در حالیکه نسیم دلنواز دریایی صورتتان را نوازش می کند، لذت ببرید و در بار کنار استخر آن  با خیال راحت به تمام برنامه ها و رویاهای ذهنتان برسید.

گِرِیس سانتورینی، یونان (Grace Santorini, Greece)
شاید از هر نظر شکست دادن منظره زیبای تضاد برجسته و بسیار مشهور ما بین آب های درخشان و آبی اطراف جزیره یونان و با گچ کاری های سخت بر روی ساختمان های دهکده های سفید غیر ممکن باشد. اما در استخر بیکران هتل گریس در سانتوریتی این غیر ممکن به ممکن تبدیل می شود، استخری شگفت انگیز که می توان از آن به عنوان یک مدعی بسیار بزرگ برای شکست دادن این تضاد طبیعی نام برد، جاییکه می توانید از طریق نشستن بر روی لانج های کنار استخر پدیده ای بسیار نادر و تقریباً غیر ممکن محو شدن لبه استخر در خط افق دریای اژه را نظاره گر باشید.

فور سیزِنس سِفاری لوج سِرِنگاتی، تانزانیا (Four Seasons Safari Lodge Serengeti, Tanzania)
زمانی که سخن از شنا کردن با یک چشم انداز به میان می آید، فقط چند مکان شایستگی بیشتری از استخر فور سیزنس سفاری لوج سرنگاتی برای دیدن آنها فقط یکبار در طول زندگی وجود دارد که می توانید به دوستانتان پیشنهاد کنید. این استخر در پارک ملی تانزانیا قرار گرفته و می توان از آن به عنوان نقطه ای بی نظیر برای لذت بردن از شنا در محل زندگی فیل ها، زرافه ها و گورخرها نام برد.
اِمانکیلا، بالی Amankila, Bali
می توان از اقامتگاه معروف آمان با سه استخر بیکران به عنوان نقطه ای بسیار خاص و محبوب برای شنا کردن نام برد. مکانی خاص و بسیار جذاب و رویایی که در هنگام صبح چشم اندازی خیره کننده از طلوع خورشید در میان ابرهای مه آلود را ارائه می دهد، در گرمای ظهر قرار گرفتن رنگ آبی آسمان در کنار رنگ آبی و درخشان آب های استخر همراه با پس زمینه ماسه های سیاه ساحل منظره ای رویایی و خارق العاده ای را ایجاد می کند که تماشای آن نفس را در سینه تان حبس خواهد کرد.

پل اسکای واک (Sky walk) در چین

مکان های دیدنی چین

برای بعضی از افراد تفریح کردن هیچ مرزی ندارد. این تفریح ها گاهی پرهیجان و مفرح و گاهی اما خطرناک هستند. البته با پیشرفت دانش انسان ها همیشه سعی می شود تا جای ممکن، همه ی نکات ایمنی رعایت شود. یکی از این تفریحات هیجان انگیز و نسبتا خطرناک، پل اسکای واک در چین است. 

همراهمان باشید گویا آن قدر این پل ترسناک است که بازدیدکنندگان از راه رفتن بر روی این پل شیشه ای وحشت دارند و خیلی ها ابتدای راه پشیمان می شوند.

این پل که قبلا چوبی بوده در مقایسه با طراحی امروزیش اصلا ترسناک نبوده است. امروز روز هیجانی خواهد بود ، بدون شک گام برداشتن بر روی پل شیشه ای ۳۰۰ متری چین تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود …

مسئولان ساخت مکان های گردشگری چین، در استان هنان (Henan)، یک پل  شیشه ای بسیار دلهره آور در دل آسمان ساخته اند تا بتوانند گردشگران بیشتری جذب کنند. البته ظاهرا در کارشان موفق بوده اند چون این پل هوایی ترسناک توانسته گردشگران زیادی را که اهل هیجان و ترس هستند، به خود جذب کند. اگر نمی دانید شما هم جز این دسته از افراد قرار می گیرید و یا نه، کافی است به این جمله دقت کنید: دوست دارید تا فرصتی برای دیدن دنیا از زاویه دید پرندگان بدست بیاورید؟ اگر بله، پس این تفریح خوراک شماست!

یکی از افرادی که از این پل بالا رفته است، دانش آموزی به نام Li Shu Zhen است و در این باره می گوید: هر بار که به پایین نگاه می کنید ناگهان ترس همه ی وجودتان را می گیرد و قلبتان از ترس می ایستد اما بعد باید سعی کنید به مناظر اطراف دقت کنید و نهایت لذت را از آن ببرید.

اسکای واک یک پل شیشه ای  کاملا شفاف است که ۳۰۰ متر طول و ۱۸۰ متر ارتفاع دارد و برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد. سازندگان این پل ترسناک در باره ی آن گفته اند که پنل های شیشه ای طراحی شده می توانند در برابر بادهای شدید، زلزله و وزن بیشتر از ۷۰۰ نفر دوام بیواروند. اما اگر پل شیشه ای بشکند چه؟

واقعیت این است که بعضی از کارشناسان در این باره می گویند این پل ها بیشتر برای جلب گردشگر ساخته شده اند نه به عنوان محلی برای رفت و آمد. بنابراین این امکان وجود دارد که پل ها از نظر ایمنی، خیلی آزمایش نشوند.

کیت براونلی، یکی از متخصصان معماری است که در ساخت پل شیشه ای موزه علوم لندن، همکاری کرده است و در این باره می گوید: دلیل محبوب بودن و پر طرفدار بودن این پل ها، هیجان و ترسی است که موقع عبور از روی آن به انسان دست می دهد.

در سال ۲۰۱۴، یک حادثه وحشتناک باعث شد تا بازدیدکنندگان فورا از روی پل های شیشه ای فرار کنند. در واقع علیرغم اینکه فقط ۲ هفته از افتتاح پل گذشته بود، قسمتی از اسکای واک که در استان هنان قرار داشت، ترک برداشت و این پارک فورا تعطیل شد. البته چند روز بعد مسئولین پارک گفتند جای نگرانی نیست و ترک های مهمی نبوده است اما واقعا آیا این پل های شیشه ای امن هستند؟ آیا اصلا استفاده از شیشه در محیط کوهستانی کار عاقلانه ای است؟

معماری متخصص به نام آدام هولیکا (Adam Holicska) در این باره می گوید: این پل های شیشه ای را متخصصان ماهری می سازند و مطمئنا از نظر امنیت آن را چک می کنند اما نباید فراموش کرد که در یک محیط کوهستانی شیشه می تواند شوک شود و ایمنی اش کم شود مخصوصا اینکه در این محیط ها امکان ریزش سنگ همیشه وجود دارد!

با تمام این اوصاف هنوز هم کاربرانی هستند که با تمام وجود دوست دارند از این پل ها باز هم ساخته شود.


خیلی از بازدیدکنندگان این پل سعی می کنند طوری وانمود کنند که انگار کار سختی نیست و راه رفتن بر روی پل شیشه ای با زمین فرقی ندارد اما در ابتدای پل شاهد هستیم که با تردید همراهانشان را ترقیب می کنند که آنها اول روی پل بروند و می ترسند و حتی بعضی از آنها که پشیمان شده اند توسط دوستان و همراهانشان به روی پل کشانده می شوند یا دستان هم را محکم می گیرند و چشمانشان را می بندند حتی گاهی هم می بینیم که افرادی از ترس در میانه های پل دراز می کشند و سینه خیز ادامه ی مسیر را طی می کنند.


نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران با همکاری شرکت ماندگار تجارت شیرین به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه این تشکل ، متولی برگزاری چهارده دوره نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران می باشد ، که اولین دوره آن در سال 1381 با متراژ تقریبی 3000 مترمربع کار خود را آغاز نمود. این در حالیست که امسال برای چندمین سال متوالی با متراژ تقریبی  33000 متر مربع به کار خود ادامه می دهد. این نمایشگاه بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه می باشد که به صورت کاملا تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت اعم از محصولات تولید شده، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار می گردد.

محصولات صنعتی:

بیسکوئیت، شیرینی، شکلات، تافی، آبنبات، غلات حجیم شده، ژله، ویفر

محصولات سنتی:

گز ، سوهان ، باقلوا ، پشمک ، ریس ، نوقا و

مواد اولیه تولیدی شامل:

پودر کاکائو ، کره کاکائو ، روغن ، آرد ، نشاسته ، گلوکز ، بیکینگ پودر ، وانیل ، شکر ، ‌اسانس ، ژلاتین ، شیر خشک ، اسید سیتریک ، رنگهای خوراکی ، بهبود دهنده ها و ....

مواد اولیه بسته بندی صنعت شیرینی و شکلات:

مواد چاپ ، لفاف های بسته بندی ، کاغذ ، مقوا ، فویلهای آلومینیومی و .....

ماشین آلات داخلی و خارجی:

تولید ، پخت ،‌ میکسر ، فرمینگ ، کد گذاری ، شرینک ، بسته بندی و ....

چرا باید در نمایشگاه نان و شیرینی ایران 96 شرکت کرد؟

این نمایشگاه بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه می باشد که به صورت کاملا تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت (محصول – مواد اولیه و ماشین آلات) برگزار می گردد.

مشخصات بازدیدکنندگان از نمایشگاه شیرینی پزی تهران 96:

از تمام نقاط دنیا از جمله کشور های آسیای جنوب شرقی – اروپا – خاور میانه و...

مخصات غرفه داران نمایشگاه شکلات ایران 96:

از تمام نقاط دنیا در بخش های مشخص شده به صورت تولید کنندگان داخلی و خارجی و واردکنندگان  


آبی تراز مالدیو

دیدنی های بیشتر از مالدیو


گودال تو‌سائو در سا‌ئوما

معروف به گودال بزرگ، نامی که با توجه به شکل آن برای آن در نظر گرفته شده است. استخری طبیعی که در دل اقیانوس آرام قرار دارد. برای رسیدن به این استخر زلال و زیبا باید از میان جنگل‌های پرآب قرار گرفته در منطقه آتشفشانی لاوا واقع در جزیره اوپولوی سائوما عبور کنید. بعد از آن همه چیز به میزان شجاعت شما بستگی دارد. شیرجه از ارتفاع و یا پایین آمدن از نردبان و رعایت جانب احتیاط برای ورود به آب. ارتفاع آب این گودال به حدود ۳۰ متر می‌رسد. اتصال آب این گودال با آب اقیانوس این اطمینان خاطر را می‌دهد که آب آن خشک نخواهد شد.

پالاوان در فیلیپین

اگرچه با یک پرواز کوتاه از مانیل تا پالاوان راهه است، اما به محض ورود متوجه می‌شوید که در دنیایی دیگر پای گذاشته‌اید. صخره‌های سرسبز بر‌آمده از آب، رنگ آبی سیر آب‌های اطراف، سواحل مرموز و مرجانی و انبوه ماهی‌های موجود در آن تنها بخشی از زیبایی این منطقه است.

جزیره ی پالاوان (Palawan) جزو کشور فیلیپین است که در ناحیه ی میماروپا (Mimaropa) یا ناحیه ی چهارم مستقر شده. شهر مرکزی پالاوان شهر Puerto Princesa می باشد و از لحاظ وسعت ناحیه ی اختیارات قانونی، بزرگترین شهر کشور فیلیپین می باشد. جزایر پالاوان از میندورو واقع در شمال شرقی تا بورنیو واقع در جنوب غربی گسترده شده است. همچنین این جزیره بین دریای چین جنوبی و دریای سولو قرار گرفته. این گستره به نام بزرگترین جزیره، یعنی پالاوان با 450 کیلومتر طول و 50 کیلومتر عرض، نام گذاری شد.

پالاوان حدود 2000 کیلومتر ساحل دارد که در 1780 جزیره، خلیج کوهستانی و سواحل شنی سفید گسترده شده است. پالاوان همچنین خانه ی گستره ی عظیمی از جنگل های بکر می باشد که رشته کوه های آنرا می پوشاند. میانگین ارتفاع این کوه ها به 1100 متر می رسد و بلندترین قله ی آن به نام Mantalingahan حدود 2086 متر می باشد. این گستره ی کوهستانی منبع تهیه ی الوارهای گرانبهایی است. زمین جزیره ی پالاوان مخلوطی از سواحل، تپه های ناهموار، دلتاهای بین دره ها و جنگل های انبوهی می باشد که در اطراف پیچ و خم های رودخانه ای پراکنده شده که منبع آبیاری آنها می باشد.

تاریخ پالاوان به حدود 22000 سال قبل بازمی گردد و قطعات استخوان مرد تابون (Tabon) که در شهر Quezon یافت شده مدرکی برای اثبات این مدعاست. هرچند که نژاد غارنشینان این منطقه هنوز کشف نشده است اما انسان شناسان معتقدند که این افراد اهل بورنیو بوده اند. دانشمندان و انسان شناسان بقایای جسد این مرد تابون را به همراه لوازم و سازه های دستی اش در درون حجره های همین غارها که به عنوان مهد تمدن فیلیپین شناخته شده اند، پیدا کرده اند.

دریاچه پیتو در کانادا

دریاچه پیتو در پارک ملی بنف کانادا واقع شده است و از یخچال های طبیعی تغذیه می شود. در طول تابستان مقدار زیادی پود سنگ در آن سرازیر می شود که رنگ آن را به آبی روشن (آبی خامه ای!) تبدیل می کند.
دریاچه پیتو واقع در پارک ملی بانف به خاطر رنگ آبی یخی منحصر‌به‌فرد خود بسیار معروف است و بارها سوژه عکاسان قرار گرفته است. رنگ‌آمیزی شگفت‌انگیز این دریاچه از قله «باو» چشم‌اندازی خیره‌کننده فراهم آورده است. در واقع بیشتر عکس‌های پوستری این منطقه نیز از همین نقطه گرفته شده‌اند. نکته جالب در این منطقه نیز وجود چشمه‌های آب گرم طبیعی در آن است که بسیاری برای خواص درمانی به آن‌ها رجوع می‌کنند.

ایسلاس‌روزاریو در کلمبیا

در منطقه کارتاگنا، زنجیره‌ای کوچک از جزایر خالی از سکنه به نام ایسلاس دروزاریو وجود دارد. سواحل ماسه سفید آن توسط آب‌های عمیق آبی محاصره شده‌اند. این سواحل مرجانی زیستگاه هزاران آبزی استوایی هستند

جزیره هاولاک در هند

این جزیره یا به بیانی بهشت دورافتاده، بخشی از زنجیره جزایر آندامان در خلیج بنگال است. سفر به این جزیره راحت نیست، اما ساحل ماسه‌ای سفید آن در ترکیب با آب‌های کبود رنگ، آنقدر زیبا است که ارزشش را دارد. علاقمندان به دنیای زیر آب هم قدر این مکان را به خوبی می‌دانند. جزیره هاولاک همان مکانی است که شما را به کلی از فضای شلوغ کسب و کار و روزمرگی خارج می‌کند.
جزیره ی هاولاک یکی از بزرگترین جزایر آندامان و نیکوبار است که در سراسر منطقه در فضایی به مساحت حدود 113.93 کیلومتر مربع گسترش یافته است. سفر به این جزیره برای انجام یک سفر اکو توریستی ایده آل است چرا که گیاهان سبز شاداب و آب لاجوردی زیبایی دارد. چند سایت غواصی و اسنورکلینگ فوق العاده نیز در هاولاک وجود دارند که آن را به یک محل عالی برای غواصان مشتاق بدل ساخته است.
اما حتی اگر شما یک غواص حرفه ای نیستید ، غواصی با راجان Rajan ، فیل موجود در اینجا را امتحان کنید. راجان متخصص در شنا در زیر آب است و اگر ترس از رفتن زیر آب دارید می توانید چند راهنمایی از او بگیرید!