آریوس پرواز پارس

آریوس پرواز پارس

آژانس هواپیمایی آریوس پرواز پارس
آریوس پرواز پارس

آریوس پرواز پارس

آژانس هواپیمایی آریوس پرواز پارس

جشن آب بازی پوکت

جشن آغاز سال نو (جشن آب بازی پوکت) یا فستیوال سونگ کران، به مدت سه روز از تاریخ 13 آپریل تا تاریخ 15 آپریل ، جشنی شادی آور و هیجان وصف ناپذیری می باشد که تا سالیان سال از یاد گردشگران، توریست ها و حتی مردم شهر پوکت نخواهد رفت.

آب بازی کنید و بدون توقف یکدیگر را خیس کنید!

برای اطلاع از تور پوکت کلیک کنید
در گرمای دلنشین تایلند، خیس شدن های پیاپی که با شادی و خنده های قطع نشدنی همراه است لذتی بسیار بسیار شیرین و دلچسب خواهد بود!پایتخت سرزمین لبخندها، بانکوک، میزبان بزرگترین جشن آب بازی پوکت وبازی های مفرح و جذابیست که به معنای واقعی، لبخند را بر لبانتان مینشانند.از سلیوم رود گرفته  تا خائو سن رود، تمامی خیابان ها غرق در شادی وصف ناپذیری میشود.

فستیوال سونگ کران چیست؟

شروع این فستیوال همزمان با اغاز  فصل تابستان نیز هست و معروف ترین و شاداب ترین جشن در کل تایلند است که در آغاز سال نوی تایلندی برگزار میشود .فلسفه این مراسم، پاچیدن آب بر روی دوستان و اعضای خانواده، به عنوان آرزویی نیک برای سال جدید است که با دعا و بازدید از معابد نیز همراه است.
در طی سالیان دراز، این جشنواره در جهان شناخته شد و به دلیلی مهم برای سفر بسیاری از افراد از کل جهان به تایلند تبدیل شد. پس برای لذت بردن هرچه بیشتر از مراسم، بهتر است همه تدارکات لازم را انجام دهید و برای سفر چمدانتان را ببندید!

دیدنی های بیشتر پوکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.