آریوس پرواز پارس

آریوس پرواز پارس

آژانس هواپیمایی آریوس پرواز پارس
آریوس پرواز پارس

آریوس پرواز پارس

آژانس هواپیمایی آریوس پرواز پارس

موزه ریپلی پاتایا (Ripley Museum Pattaya)

موزه ریپلی پاتایا (Ripley Museum Pattaya) یکی از دیدنی ترین و عجیب ترین موزه ها در تور تایلند ، در طبقه سوم مرکز خرید رویال گاردن در مرکز پاتایا قرار دارد و مجموعه ای از اشیاء عجیب و غریب از گوشه کنار جهان در آن یافت می شود. همچنین یک نمایش چهاربعدی هیجان انگیز نیز در اینجا اجرا می شود که می توانید از آن لذت ببرید.

موزه ریپلی پاتایا (Ripley Museum Pattaya) بیش از۳۰۰ نمایشگاه در داخل ۱۰ گالری با الهام از کتاب رابرت لروی ریپلی به همین نام، باور می کنی یا نه ریپلی ! طراحی شده است. خطای چشم، ابزار شکنجه ی ابتدایی مثلا ماسک های ساخته شده از پوست انسان، انسانی با چهار چشم، اسبی با سه پا، ماکت کشتی تایتانیک که از میلیون ها چوب کبریت ساخته شده.. نمایشگاه ها تعجب آور ، تکان دهنده و خیره کننده هستند و موزه ریپلی “باور می کنی یا نه؟” ، به شما اشیاء و مردمی را نشان می دهد که ثابت می کنند واقعیت می تواند عجیب تر از تخیل باشد. علاوه بر موزه ، در اینجا سواری های سرگرم کننده ، موزه مجسمه سازی، سینما ۱۲ بعدی و بالن سواری محبوب در آسمان که بهترین چشم انداز ها را ارائه می دهد ، وجود دارد.

داستان زندگی ریپلی با عنوان باور نکردنی در مجموعه های مختلف در داخل موزه است. ریپلی یک هنرمند خود آموخته است که جهان سفر کرد و تمام عجایبی که او در طول راه شاهد بوده است مستند شده است. او با شور زندگی طولانی برای سفر و ماجراهایی در بسیاری از نقاط جهان فرود آمد ، چه اروپا، امریکا مرکزی، جنوبی، امریکا و آسیا.

سفرهای ماجراجویی و عجیب و کنجکاوانه او بعدها در سری کارتون هایی تحت عنوان “باور کنید یا نه!“، در تلویزیون پخش شد . اوج کار او ، در سری کارتون هایی در حدود ۸۰ میلیون بینده داشته است . این موزه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب بر روی عموم باز است. هزینه ی ورودیه آن ۴۸۰ بات برای بزرگسالان و ۳۸۰ بات برای کودکان است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.