آریوس پرواز پارس

آریوس پرواز پارس

آژانس هواپیمایی آریوس پرواز پارس
آریوس پرواز پارس

آریوس پرواز پارس

آژانس هواپیمایی آریوس پرواز پارس

جشنواره بالی اسپریت (BaliSpirit)

جشنواره بالی اسپریت (BaliSpirit) یکی از جشنواره هایی یه شمار می آید که برای ماه ها شما را تحت تاثیر قرار می دهد، به شما انرژی می دهد و احتمالاً در این جشنواره که بر اساس  دوستی، صمیمت، رفاقت و همدلی استوار است با دوستان خوب جدیدی آشنا می شوید. وقت برای رفتن به تماشای اجراهای موسیقی و رویدادهای فرهنگی بسیار است تا در آنها خودتان را خسته کنید و سپس هفته ها طول بکشد تا از دیوانگی که در این رویدادها دچارش شده اید، بهبود حاصل کنید. این جشنواره مانند جشنواره های رو به افزایش علاقمند به سفر، پدیده نسبتاً جدیدی به شمار می آید، جشنواره ای که در آن به جای اینکه خسته شوید، سر حال می شوید. با حضور ارائه دهندگان برنامه های بهداشت و سلامت از سراسر جهان (و شرکت کنندگان از بیش از 50 کشور) در این جشنواره، خود را برای کسب تجربه ای زیبا آماده کنید که با برنامه های متنوعی که روستای زیبا و باشکوه یوبود اندونزی طی صدها سال برای بازدیدکنندگان خود فراهم نموده، تمام شش حس شما را درگیر می نماید. این جشنواره فرزند قدیمی تر نسل جدید جشنواره های بازار به سرعت در حال رشد سفرهای تاریخی به شمار می آید. این جشنواره رویدادی است که ضمن اینکه از نظر اجتماعی و معنوی تاثیر خوبی دارد، باعث می شود هم از نظر جسمی و هم احساسی نیز حس خوبی داشته باشید. جشنواره بالی اسپریت (BaliSpirit) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم...

آیا جشنواره بالی اسپریت 2017 تنها یک جشنواره یوگا به شمار می آید؟

احتمالاً در این جشنواره با مربیان یوگا از بیش از ده ها کشور جهان مواجه خواهید شد و-بله- یوگا در کنار کلاس های متنوعی که در طول روز و عصرها برگزار می شود، بخش اساسی این رویداد به شمار می آید. برنامه های این جشنواره عبارتند از: کلاس های موسیقی و هنر، تورهای معابد محلی و اماکن معنوی، کارگاه های آموزشی تغذیه و سلامت، و مجموعه ای از فعالیت های خانوادگی نظیر رقص بالی برای کودکان، شعبده بازی و سیرک، و قصه گویی. فعالیت های روزانه این جشنواره در مرکز هنری پِرناتی بالی برگزار می شود. شب ها به تفریحگاه و موزه هنر آرما می روید و برنامه های مختلفی از ارکسترهای گروه های موسیقی محلی تا اجرای ستارگان مشهور جهانی موسیقی و نمایش های خیمه شب بازی بالی را تماشا خواهید کرد. انتظار هر چیزی در زمینه موسیقی الکترونیک تا موسیقی محلی و آوازهای مذهبی اما همه با لطافتی که از این جشنواره رویدادی پر انرژی ساخته است، را داشته باشید.

دوست یابی

اغلب در این فستیوال با کسانی ملاقات می کنید که از شما دعوت می کنند تا بعد از کنسرت برای صرف یک لیوان نوشیدنی یا چای به ویلای آنها در نزدیکی جشنواره بروید تا از منظره مهتاب شهر بالی لذت ببرید. به همین دلیل، این جشنواره برای کسانی که تنها سفر می کنند، رویداد مناسبی به شمار می آید و زمان برگزاری این جشنواره زمان مناسبی از سال برای سفر و بازدید از بالی محسوب می شود چون این شهر در ماه مارس خیلی شلوغ نیست.

 

آیا درباره جشنواره بالی اسپریت کنجکاو هستید؟

در نمایشگاه دارما که روزها بر پا می باشد و بازار شبانه این جشنواره، طیف متنوعی از فروشندگانی حضور دارند که به شما یاد می دهند چگونه زندگی سالم تری داشته باشید. کلبه های عرضه داروهای شفابخش در این بازارها وجود دارد که در آنها روش های درمان مفاصل، ریکی، تعادل چاکراها، ماساژ اِسالن، درمان های سنتی بالی، و داروهای Tama-Do Sound ارائه می شود. و برای کسانی که به شدت سنتی هستند، فالگیرهای کارت های تاتورت و طالع بین ها هم در این بازار حضور دارند. فقط بدانید که کیفیت کلی کار درمانگران در این بازار کاملاً بالا است، پس این جشنواره مکان مناسبی برای امتحان کردن برخی از روش های درمانی به شمار می آید.

تاریخ جشنواره : 29 اسفند 1395-06 فروردین  1396

برای اطلاع از تور بالی لطفا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.